DumpStats voor Baron Von Awesome.

25,265 +28876 -3611

Kudos

#2668 (Top 0.8348%)

Kudos/dag 4.92
Kudos/reaguursel 11.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 1438
Minste kudos op 1 reaguursel -160

2,197

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.43
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 19.3
Reacties per reaguursel 0.07
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 01-06-2012
Eerste reactie op 01-06-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-23 18:49:34 op 121 jaar geleden..
Ik vind Trump schijtirritant. Toch moet het lekker zijn wanneer je iets zo kan afwimpelen wanneer je echt geen zin hebt ergens naar te luisteren.

1 kudos 2026-06-23 09:46:07 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@KikoMontana | 22-06-26 | 21:50: je bent echt dommer dan het achtereind van een varken als je nu naar d66 wijst. Ik heb niks maar dan ook helemaal niks met d66, maar nu gaat het even over fvd. Heb dan ook de ballen om daar op in te gaan.

7 kudos 2026-06-21 20:02:34 op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
'Don't believe the hype, don't believe the drama' heb ik een coach wel eens horen zeggen. Ineens denken dat we kampioen worden mag, maar dat is natuurlijk de hype die dan spreekt. Maar tegen Japan was het niet dramatisch. Natuurlijk was het niet top, maar je geeft Japan daar wel te weinig credits mee. Waar anderen doorslaan in enthousiasme sla jij door de andere kant op naar mijn mening.

0 kudos 2026-06-16 15:25:44 op Science Bitch!
@nieuwsgierige pelg | 16-06-26 | 13:19: alcohol?

6 kudos 2026-06-16 12:14:17 op Stop met ozempic
@Rorodeboot | 16-06-26 | 10:53: ligt er aan, waar het haar zich bevind.

1 kudos 2026-06-15 16:26:41 op Fietsen mee naar America
@jan1000001 | 15-06-26 | 15:39: 'lijkt me'. Hij zij niks raars.

0 kudos 2026-06-10 10:29:22 op Dit wil ik ook kunnen
Ik normaliter ook, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Pohh...

0 kudos 2026-06-06 10:23:57 op Truukje op de piste
@zoindepoepertt | 05-06-26 | 22:25: fuck you Toni!

-4 kudos 2026-06-03 14:24:09 op Spraakgebrek?
@Bertie Wooster | 03-06-26 | 14:07: Nee ik ben toch echt bewuster bezig met mijn hoofd schouders knie en teen (links), knie en teen (rechts).

1 kudos 2026-06-03 07:37:10 op Valsspelen?
@duke_nukem | 02-06-26 | 19:20: Het vragevuur heeft gewoon gelijk, mensen die hem minnen tonen nogal wat domheid. Denken jullie dat honden zoals de Corgi zo in de natuur voorkwamen? Uiteraard niet. Zoek het gerust op, deze soort is inderdaad doorgefokt onder andere op zn korte pootjes. Dus ja, Corgi's hebben inderdaad sowieso korte pootjes. Omdat de soort is doorgefokt.

2 kudos 2026-05-27 23:56:05 op Heel herkenbaar
@Greenhorn | 27-05-26 | 22:17: koppel je nog even terug hoe je het ervaren hebt?

4 kudos 2026-05-27 11:00:11 op Vleeske bakken gaat fout
Filmpje houd te vroeg op, hij wou duidelijk vragen 'kan 'k er nog wat aan doen, Bert?'

120 kudos 2026-05-27 10:40:39 op Nederlands anno 2026
Dit moet juist plusjes krijgen mannen. De fouten zijn expres en ze nemen die moslimmannen van eerder op de hak. Plus omhoog dit! Dappere vrouwen.

16 kudos 2026-05-27 10:39:34 op Nederlands anno 2026
Jammer alleen dat veel van ons niet herkennen wat de dames aan het doen zijn

5 kudos 2026-05-27 10:38:11 op Nederlands anno 2026
Ik denk eerlijk gezegd dat het een variant is op die moslimmannen eerder die op deze manier spraken over vrouwen.

0 kudos 2026-05-26 09:11:49 op Alles kan stuk
@gatochweg | 26-05-26 | 04:15: hij heeft gelijk denk ik eerlijk gezegd, dat hij er een vraag bij stelt. Naar mijn weten is het bloemstuk.

19 kudos 2026-05-25 08:55:58 op Wanneer een fries buiten de grenzen komt
Jij hebt weinig Friezinnen gezien in je leven denk ik. De echte Friezinnen zijn betrekkelijk lang, blond en heel erg knap. En de gemiddelde Nederlander kan hun pit niet aan!

1 kudos 2026-05-24 20:16:36 op AZC protest in Den Bosch
@Zoishetookweer | 24-05-26 | 12:27: Jazeker, daarvoor moet je naar Duitsland!

5 kudos 2026-05-23 16:41:17 op Kraai op balkon
En sindsdien ook je punten en komma's kwijtgeraakt?

-1 kudos 2026-05-23 09:14:52 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Dus moeten we gewoon lekker onszelf zijn. In mijn burnout mezelf leren kennen. Mijn vrouw en ik met kinderen hebben het helaas niet gered in dit proces, maar gaan netjes met elkaar om. Tot mijn verbazing blijken vrouwen me ineens te zien staan. Ik ben niet de man vooropgesteld. Maar ik weet nu wie ik ben, please niet meer constant, ben echter. Blijkbaar is dat wat veel vrouwen interessanter vinden.